Abcd12 vala kolaydı ama sonradan ağrılarım başladı. Beni en çok zorlayan gidip gelip karnıma bastırıp kanamama bakmaları oldu ömrümde öyle acı öyle agri yaşamadım. Şuan yürümeye calisiyrm çok zor allahim anne olmak hem zor hemde çok güzel onun kokusu herseye değer inanın gecicek insallah bu gunlerde 🤲🤍. Normali yapamazmisim ben bilmiyorum normal doğum yapanların ellerinden öpmek isterim