Bende de öyle oldu geçen gün sancılar nst de çıktı düzensiz dedi doktor, heralde sabaha kadar sancılarım artar dedim herşey geçti gitti bişey olmamış gibi 😂 yalancı da ne yalancıymış
Bir de sağ sol yatarken bazen de sırt üstü denk gelirmiş ister istemez bir uyanıyorum ki o bebeğin bağırsak ve iç organların üzerindeki baskısı resmen sancı yapıyor , lavaboya gidip gelince uzanınca herşey geçiyor