Beriliko ben hiçbir vitamin ilacı kullanmadım canım. Ne ilk aylarda folik asit ne de sonrasında decavit gynoferon falan. Sadece kan ilacı kullanıyorum sınırda olduğu için bide ağrılarım için ara ara magnezyum kullanıyorum o kadar 🙏🏻 Şükürler olsun bebişimin kilosu falan da iyiydi en son bi sorun yok. Bence düzenli ve sağlıklı besleniyorsan her besinden yiyorsan özellikle ıspanak balık türevi gibi bişeycik olmaz allahın izniyle o senin ihtiyacına bağlı bir durum 😊