Bugün lavobaya girdiğimde peçetede kan gördüm enfeksiyonum olduğunu için erken doğumdan şüphelenip doktora gittik 0 açılma elle de ultrasonla da muayenede hiç açıklığım çıkmadı ve kanamanda yok dendi bebeğim haftasına gör hayli iri bir bebek olduğu için ve tedbir açmaşı nstye bağlandım düzensiz sancılarım çıktı 60 civarı ama benim hissettiğim bir sancı yoktu eve geldim şimdi tekrar kan gelmiş ama bebeğimiz sağlığı herşey yolundaydı çok şükür acaba alttan muayene olduğum için mi kanamam oldu yaşan var mı nolur bilgi verin şimdide psikolojik mi nedir belim ağrıyor sanki ne yapacağımı bilemedim gece olduğu için kendi doktorum yoktu yarın kendi doktoruma muayene olmaya mı gitsem acaba yol gösterin lütfen