Merhaba Hamişler,
bugün gün içerisinde ve hareket ederken nasıl desem vajinama doğru bi sancı hissettim sanki bebek her an çıkmak için çabalıyormuş gibi. Sürekli değil sadece arada kalktığımda veya hareket etiğimde daha çok.
En son kadın doktoruna 2 hafta önce gittim herşey yolunda erken doğum rıskı gözükmüyor şuan herşey yolunda dedi. Şimdi de hafta sonu girdi araya ariyamam da. Böyle birşey yaşayan oldu mu?