Arkadaşlar bugün doktor randevum vardı 36+5 olan bebeğimin karin çevresi 38+2 cıktı doktor şekerden şüphelendi idrar ve kan istedi tekrar benden bu perşembe yine çağırdı gel dedi sizlerde böyle bisey oldumu hiç neler oldu doktorlarınız ne önerdi süreç nasıl ilerledi bide haftasına göre iri bi bebek dedi 3300 gr kilosu normalmi sizinkiler kaç kg idi 36+6 ’da