050218Ybmety 10.10.22 sezeryan tarihi almıştık ama kızım beklemeden 07.10.22 39+6 da gelmeyi tercih etti 🤣 çok şükür gece 3de başlayan sancım öglen 2 ye kadar devam edip acil sezeryana alındım şuan yanımda uyuyor merak ettiginiz varsa seve seve cevaplarım 🤲❤
Noname9492 050218Ybmety bizimde 10 Ekim inşallah. Sanırım gaz çıkarmadan yemek içecek verilmiyor di mi
Zeynepy_ 050218Ybmety ağırların geçtiği bende dün epidural sezeryan oldum belim karın bölgem çok ağrıyor
Ebruli91 050218Ybmety Allah analı babalı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin canım sen iyisin dimi ağrın falan varmi gaz çıkarmak çok önemli diyorlar kayısı hoşafı içmeyi ihmal etme gazını daha rahat cikarirsin
Night Noname9492 bana verildi ertesi sabah normal kahvaltı verildi. Ameliyattan 6 saat sonrada çorba verilmişti
Zeynepy_ 050218Ybmety çok şükür benimde geçti sadece dikişlerim oturup kalkerken ağrıyor oda zamanla geçer daha 2.gün