Merhaba anneler
6 haftalık gebeyim .gebeliğimi öğrendiğimden beri kasıklarımda regl oluyormuşum gibi ağrı hissediyordum . Ancak 2 gündür bu ağrının şiddeti arttı ve mide bulantısı başladı . 2 gündür hem çok yorgun , hem iştahsızım . Bu normal bir durum mu acaba ?