Doğuma 2 gün var sezeryan günü aldim doktorum umarım bekler ama büyümüş baya beklemeyebilir dedi 2 3 gündür de hafif hafif sancılarım oluyor adet ağrısı gibi ama tabi düzenli değil günde birkaç defa ve önceden hiç sancım falan olmamıştı şuan 38 haftaya girdim tam 2 gündür de karnımda guruldama gibi cır cır sesler gelip duruyor aç değilim ama sanki bişey yirtiliyor karnımda gibi bende korkuyorum kese yırtılıp suyum gelir diye. Çünkü annemin de suyu gelmeden hemen önce bir yırtılma gibi ses duymuş bu sesi neden duyuyor olabilirim acaba