Selam annisler, bebeğin doğum kanalına yerleştiğini nasıl anladınız ? 38+4 olduk son 10 gün açılma sancı kasılma vs bir sey yoktu yavaştan sanki minik minik kasılmalar hissediyor gibiyim. Bebis aşırı hareketli birseyler için uğraşıyor gibi ☺️ saka bir yana bir tık aşağıda hissetmeye başladım ama karnım aşağı düşmedi henüz. Sizde durumlar nasıl ? Kanala inmiş midir sizce??