Normal doğum yaptım hemoroidlerim okadar çok çıktıki ıkınmaktan inanın acısı doğumdan zor. Bayıldığımı bile hatırlıyorum acıdan ve ilaç kullanmak zorunda kaldım emziremedim 2 hafta çocuğumu mama ile beslendi ve beni unuttu silikon uçla devam ettim ama oda olmadı 4. Aya kadar zor emdi 😔 mutlaka doktora gidin 2. Hamileliğim genel cerraha daha gözükmedim gene aynı şeyleri yaşayacaksam sezaryen isteyeceğim çok geçmiş olsun 🤲🏻