KaviNim Livesya aynı sekilde bende kan kustum kusarken cok zorlanmaktan tahriş oldugu için kanadı demişti doktor ve mide koruyucu vermişti sürekli tekrarlanırsa kesinlikle ihmal etmeyin
Livesya gozdetrkz sürekli kusmuyorum ama tahriş olabileceğini düşündüm bende inşallah başka bişey yoktur 😟