Burada çok denk geliyorum sezaryen doğum, normal doğum korkularına. Kimisi “ çok korktum korktuğum gibide oldu ” deyip korku pompalıyor, kimisi “pırt diye doğurdum” deyip iç ferahlatıyor. Tecrübeli bir anne olarak tüm yeni annelere tavsiyem kimsenin doğum hikayesini okumayın. Her doğum kişiye özeldir, herkes kendi doğum hikayesini kendi bedeniyle yazar. Birinin sezaryeni veya vajinal doğumu kötü geçti diye seninkide kötü geçecek diye birşey yok bu bedenimizle alakalı birşey. En güzel zamanlarınızı kendinize zehir etmeyin. yavrularınızı sağlıkla ve kolaylıkla kucağınıza almanız duasıyla.🙋