Merhaba tüp bebek tedavisinde prograf kullanan var mı ? Ben 12. Haftamdayım tüp bebek doktorum prografa devam etmemi söylüyor 32.haftaya kadar bana çok uzun geldi takipli doktorumsa bırak diyor kullananlar kaçıncı haftaya kadar kullandınız ve kullanıp doğum yapan var mı ilacın yan etkileri de korkutuyor bebeklere zararı olmasından dolayı endişeleniyorum ikiz gebelik