Dln_elmas Kızlar 30 haftalık oldum 3 4 gündür tansiyonum çok yüksek doktorum ilaç verdi hergun takip etmemi söyledi benim durumunda olan varmı sizler neler yapıyorsunuz düşürmek için nabizda çok yüksek 120 lerde tansiyon 15 9 😢
annelinkoo Dln_elmas ben normalde hipertansiyon hastasıyım. Coraspin 100 mg kullanıyorum ikinci gebeliğim. İkisinde de tansiyon düşüklüğü yaşıyorum ilaca bağlıyorum ama doktoruna bi danışsan mı bunu
Dln_elmas Birmeleginannesi32 bas dönmesi göz kararması vs.. lekelenme vs bunlar hep belirti ben kanam gördüm 😢 doktoruma danıştım ertesi gün gittim bütün kontrollerim normal idrar tahlili yaptı protein kaçağı varmı diye şükür oda güzel çıktı acaba cokmu takiyom psikolojik mi tansiyonumun çıkması bı hafta takip edip gidicem
Mantarsote Haftamdayım. Bu haftalara kadar sürekli tansiyonum yükseldi 17 leri gördüm. Yapılmayan tahlil kalmadı. Fakat tüm sonuçlar çok iyi çıkıyordu yani tansiyonumun yükselmesi için bir sebep bulamadılar. Benim sadece stres kaynaklı çıktı. Stres ve sıkıntı yaptığım an tansiyonum çıkıyordu. Bunu kendi kendime çözdüm. Sürekli sakin kalıyorum hiçbir şeyi kafama takmıyorum bebeğim için.
Dln_elmas Mantarsote benimde bütün tahliller yapıldı alttan muayene herşeye bakıldı normal çıktı bi hafta ölçüp gel dedi iki gündür aç tok çok yüksek kalp hızım çok yüksek..sanirsM Bnmde psikolojik çok takıyorum bebeğime bişi olurmu diye😢
annelinkoo Dln_elmas gebelik tansiyonu olabilir korkmayın benim bile düştüyse sizin de düşer ama bu haftalara kadar normal seyredip şimdi olmasına şaşırdım rahim büyüyo bebek büyüyo kan basıncı baskı mı yapıyo hic anlamadım. Ayrıca coraspin yazsa bile bikaç hafta kullanabilirsiniz doğumdan dört beş hafta önce kesiyolar
Dln_elmas annelinkoo doktorum alfamid dozu dusuk tansiyon ilacı yazdı…kullanıyorum günde iki defa 3 ede çıkarabilir..ayaklarımda uyuşukluk çok var sizde böyle bişi yaşandımj
annelinkoo Dln_elmas ya evet ilkinde ben çok kilo almıştım ama öyle ilaç falan kullanmadım ayakta aşırı ama normalin çok ötesinde ödem oluştu o uyuşukluk yapardı ağrı yapardı bunla alakalı mı bilemicem tabi ama coraspin biraz kan cıvıtıcı olduğu için pıhtılaşmayı engelliyo o da kan basıncını düzenliyo alfamidi duymadım hiç vardır elbet bi bildiği doktorun