pnar-06 Randevunu almışsın sanırım ilk önce radyoloji bölümüne gidiyorsun orda bi asistan var elindeki numarayı hangi odaya gireceksen oraya veriyolar sonra isminle sesleniyolar benim girdiğim ilgili bi doktordu tek tek inceledi bebeğin cinsiyetini bilip bilmediğimi sordu biliyorum dedim ama yinede söyledi kilosunu falan o gün ters bi doktor dha vardi kadın bebeği hakknda soru sordu diye terslemisti umarım o kadına denk gelmezsin daha sonra kendi doktoruna sonucun direk düşüyo doktoruna gdip sonucunu öğreniyorsun 😊