Herkese merhaba, İstanbul Türkiye hastanesinde takipliyim. Doğum için görüştüğümde dogumhaneye eşleri almadıklarını söylediler. Ancak bu benim için çok önemli ailem şehir dışında.
Hangi hastanelerde eşi dogumhaneye alıyorlar memnun kaldıklarınızı paylaşır mısınız