Esrabaydemir Merhaba maalesef haftada bir şişe Gaviscon bitiriyorum. Sizlerde benim gibi misiniz? Korkunç mide yanmanız var mı?
Tubatgn Esrabaydemir 2 gündür soluk borum yanıyor, şimdi bir şişeyi kafaya dikmeye gidicem o derece kötüyüm
Gny18 Esrabaydemir ikizlere hamileydim çok şukur doğurdum mide yanmasından kurtuldum. Ne haftası 1 şişe gaviscon en fazla 3 gun dayanıyordu 🥲
S1903 Esrabaydemir evde arabada iş yerimde.. kısacası her yerde.. ne olur ne olmaz yanımda olmaz diye kendimi garantiye almak zorundayım yoksa midem cayır cayır😵💫
Esrabaydemir Gerçekten napacağım bilmiyorum. O kadar fena bir yanma hissi var ki. Ağzıma kadar mide yanması yaşıyorum. Doktorum Gaviscon verdi şişe şişe. İçmezsem asla uyuyamam.
Esrabaydemir Etkisinden değil de aslında. Gaviscon da yeterince etkili. Haftada bir şişe bitirmek normal mi sizce? Sule0606
Esrabaydemir Gny18 Tebrik ederimm 👏🏻 Çok fenalaşmadığım sürece tüketmemeye çalışıyorum. Ama bazen gerçekten dayanılmaz oluyor. Doğumdan sonra tamamen kurtulacak mıyız bizlerde?
Gny18 Esrabaydemir vallahi ben kurtuldum asla midem yanmıyor bebişlerim 21 günük oldular bile. İlk gebeliğimde mide yanması bulanması nedir bilmedim ikinci gebeliğim ikizlerim her şeyin en alasını tattırdı 🥹😂
Hande123- Esrabaydemir ben artık kaşıktan içmeyi bıraktım şişeyi direk kafaya dikiyorum😂geçen ikş hafta çok kötüydü midem her hafta bir şişe bitirdim,şuan 37.haftadayım,her gün içmiyorum allahtan,hafifledi biraz
Nagehan3437 Esrabaydemir Bende öyleym malesef .Eczaneden alırken iki şişe birden alıyorum artık o derece😕Tamamen geçirmiyor ama kısa sürede olsa fayda ediyor 🔥😭
busrayla1 Gaviscon’un duo olanı var o çok daha etkili klasik olanına göre. Doktorunuza danışıp bir de onu deneyin isterseniz
Esrabaydemir busrayla1 Peki Duo olanı tükettiğinizde uzun süre kullanma ihtiyacı duymuyor musunuz? Yoksa Gavisconun normali de etkili. Fakat durmadan içmek zorunda kalıyoruz. Tüketim çok fazla.
Hulus Esrabaydemir haftada 1 benim için bir başarı olurdu 😄 38 haftaligim gebeligimin 5. Haftasından beri rennie gaviscon prilam onzyd bu 4 ilaç olmayınca elim ayağım titremeye başlıyor 😅
Esrabaydemir Hulus Hhaha yaaa şaka gibi. Ben de tedirgin oluyordum. Çok fazla kullanıyorum depoladım dolaba 10 tane diye.😂 Peki doğumdan sonra kurtulabilecek miyiz ?