Esra8861 Arkadaslar bogazlarım baya kötü iltihap yok ama su bole ıcemıyorum kaynatmadan, sesim kısıldı halsizim.. Hasta oldum kısacası nasıl atlatacagızz. İnşallah dahada kötü olmam, kusburnu cayı içiyorum bol bol
Hilgl Esra8861 boğazımda beyaz lezyonlar vardı benim de her gece bir diş sarımsak ezip tükettim bir de az tuzlu karbonatlı suyla sık sık gargara yaptım yalnız dikkat edin sarımsak tansiyon problemi yaşıyorsanız dikkatli olunması gereken bir gıda geçmiş olsun allah şifa versin🙏🏻 Ben antibiyotiksiz bu şekilde iyileştim
HasretAcar Esra8861 bitki çayı zarar değil mi doktora danistinmi ihlamuru bile 2 bardaktan fazla icemiyoruz .karbonatli suyla ağzına gargara yap mikrop kirilsin .
Belissima Öksürme gıcıklanma varsa boğazınızda özel bi iksir verebilirim bunun için. Bugün bende vardi anında kesti bogaz giciklanma ve öksürüğümü
Esra8861 Hilgl ahh ahhh bende gebe olmadıgım dönemde sarmısakla geçirirdim aynı sizin gibi bankada cok ıyı gelirdi, ama zaten 9,6 gibi düşük tansiyonum var sarmısagı yediğim anda dahada düşüyor tansiyonum, ama gargara yapsam iyi olur
Belissima Esra8861 2yk sirke 2yk bal 2 yk limon suyu Çok azda toz tarçın bunları karıştır iç canım anında kesiyor öksürüğü yada boğazında ki gıcıklanmayı da alıyor.🙏🏼😉
Esra8861 HasretAcar kuşburnu çayı zararı olmaz dıye dusunuyorum, napim ayakta duramıyorum inanın yeyıp içemiyorum
Sumeyye12 Belissima sirke gebelikte sakincali birde limon asidik sirke de aynı şekilde bence dr nuza danışmadan yapmayin derim
Belissima Sumeyye12 ben salatalarımı sirkeli yaparım. Bi zararını görmedim. Gebelikte sirke zararlıdır diye birşey yok