MSultann ya aslinda yaşla bi alakasi yok bence bunyeyle alakali mesela ben çok sabirliyim Ama hamilelik öyle bir psikolojiye sokuyoki insanı kendimi tanimiyorum bazen hamileligin verdigi halsizlik yorgunluk uykusuzluk üstüne gelince bide bunların üstüne sürekli bakmakla yükümlü oldugun bir evladım daha var Yani zor çok şükür her halimize isyan değil asla benim kişi yanlış anlamayin sadece yorgunluk hayırlısı ile bunuda kucağıma alıyım Alllahtan bir sey olmazsa birdaha çocuk düşünmüyorum 2 tane oluyoe yeter de artar Allah olmayanlara nasip etsin inşallah sizde saglikla kucağıniza alin yavrunuzu 🌸🙏