Hamida Merhaba. Ben 27 haftalik hamileyim. Qrip olmusam, öskurek beni boguyor. Bebege bir zarar olurmu cox korkuyorum
_edakrsu22 Hamida geçmiş olsun öksürmek bebeğe zarar vermez doktor söylemişti nane limon bal pekmez deneyin
Sule0606 Geçmiş olsun bende 27+2 yım. Acilden yeni geldim öksürük grip mahvetti. Öksürmekten nefes almakta zorlanıyorum hava ve 2 serum takıldı biraz rahatlamıştım şimdi yine başladı öksürük. Antibiyotik de yazdı bakalım çok zor