Yahu derlerdide inanmazdim ne pencere ne perde bıraktım evin altını üstüne getirdim 1 haftadır hergun temizlik yapıyorum hergun bir oda olarak başladım bugün bitirdim temizliği hayırlısıyla evet yoruldum ama değdi dip köşe bırakmadım mutfak dolaplarini boşalttım sildim yıkadım geri dizdim kışlıkları çıkardım aklınıza gelebilecek her isi yaptım bugün huzurlu uyurum evim bal dök yala doyamıyorum temizliğe 33 haftalık oldum erkenmi başladım bilmiyorum ama bundan sonra da kendime bakmaya baslicam saçımı boyaticam mesela 1 hafta sonra düşünüyorum sizler naptnz benim gibi ful enerji olan varmi 😆😆😅😅😁😁