Sumeyyeabdi Gamze_Krzl masllalah canjm bizde an itibari ile iri bir turp olduk 32.hafta merhaba dedik🥰
Ezgi_hsyn Gamze_Krzl güzel elhamdülillah canım sadece karnım çatladı tatlı tatli kaşınıyor 🥰 bu hafta sonuna 34de kontrol var sende nasıl gidiyor bebiş kız mı erkek mi🙈
Gamze_Krzl Zeliha_1 Çok şükür şimdilik iyi gdiyor hafif bel ağrılarım oluyo onun dışında pek bi sorunumuz yok yeni yeni ağırlaşıyoruz 😊
Gamze_Krzl Ezgi_hsyn İkinci kez prens annesi olucam Allah’ın izniyle bnimde bu gebeliğimde ufak tefek çatlağım var Çarşamba özelde kontrolümüz var bakalım ne diyecek 🤗
Ezgi_hsyn Gamze_Krzl bizimkiside cumartesi nasipse bizimde prenses ilk prendi ama doktor baya yanılmış detaylıda süprız oldu 🥰 birde doğum şeklini bilsem çok korkuyorum her ikinsinden de 😒
Gamze_Krzl Ezgi_hsyn Allah nasip ederse 38.haftada sezeryan doğum olacak çok arastrmayin derim insan araştırdıkça korkuyo 😅
Ezgi_hsyn Gamze_Krzl o zaman musade sizin biz aynı gün doğmayz belli😂 valla başlarda erkeklik edip o an diyordum ama smdı o an naparım diyorum 🥰
Gamze_Krzl Ezgi_hsyn Hayırlısıyla zamanında doğsunlar inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım benim iki sezeryanım var biri genel diğeri spinal bende simdi kan sulandirici kullandığım için hangi şekilde doğuma gircem diye düşünüyorum 😅