Nurella2 canım sana kesin kız mı dediler? Benimde bir kızım var çok şükür. 2. Ye hamileyim 12/13 de erkeğe benzetildi 15+3 ken erkek dedi bacak arasını gösterdi 16 haftalıkken kotrol seansında netleşsin diye başka doktora gittim pozisyonu uygun değildi ama kız dedi. Öyle arada kaldım ki hepte erkek hissediyorum ilk hamileliğimle arada çok fark var bilemedil