nursomyurek Merhaba hanımlar internette gördüm de ikili tarama testinde Beta hcg değeri 0.50nin altındaysa erkek üzerindeyse kız bebek olacak deniliyor. Daha önce hiç denk geldiniz mi ya da herkesin genellikle tuttu mu? ☺️
Papatyaa_01 nursomyurek benim ikili testimde 45.4 yazıyor hcg. Ama 0.45 değil normal 45.4 yani bu cinsiyet şeyi doğruysa diyelimki bu değerle benim kız mı oluyor oğlan mı :)
Nutelllaa nursomyurek oğlumda tutmadı kızımda bilmiyorum ben kağıdı almadigim için en nabizda değerler gözükmüyor
nursomyurek Papatyaa_01 vallahi o kısmı bende anlamadım değer kısmında benimde 38.26 yazıyor düzeltilmiş Mom’da 0.96 hangisine bakılacak acaba 😂
Yagmurkaragoz Nutelllaa Nutelllaa hangi hastanede yaptırdıysanız Google den X hastanenin labaratuvar sonuçları diye bakınız TC nizi yazdığınız an sonuçlar çıkıyor
Papatyaa_01 nursomyurek benim düzeltilmiş mom 1.29 :) doktor 12.haftamda küçük bi ihtimalle kız gibi ama net değil 16.haftanda belli olur dedi bakalım sabırsızlıkla 16.haftayı bekliyorum :)
Papatyaa_01 nursomyurek ayy evet bende kız olsun istiyorum ilk çocuğum olacak inşallah :) tabiki önceliğimiz sağlıklı olsun :) ama tam sevinemedim bile şimdi kız diye sevinirim sonra erkek der üzülmem tabi ama hemen kıza alışmakda istemiyorum inşallah hakkımızda hangisi hayırlıysa o olsun 💚🙏😇
Papatyaa_01 nursomyurek burda 12+5 yazıyor ultrasonda bunu özelde vermişlerdi, aynı gün devlette 12+3 yazıyodu ultrasonda artık hangi hafta doğru bilmiyorum :)