Gulergorr 35+4 üm,ayni sikayetlerle dün doktora gittim,acilden giriş yaptim,rahim ağzında yumusama baslamis,ve nstde sancilarim cikti,hemen ciger gelistirici doz uygulandi ve serum verildi,hem rahatlamak hemde dogumu ertelemek için,ondan sonra beni araştırma hastanesine sevk ettiler,geceye kadar hastanedeydim,ayni tedavi uygulandi,ve doktor suyun daha gelmedi, birgün birgündür dedi,evde istirahat verdi, aslında gece gecmisti sancilarim simdi tekrar basladi,devam ederse yine gidecegim,,,,sizde ihmal etmeyin,sikayetiniz dev ediyorsa acilden doktora görünün