Selcukmine Bir aydır gecem gündüzüme karıştı ayrıntılı ultrasonda rahim duvarım ince olduğu için her an doğum yapabilirsin dediler bir aydır kaç tane doktora gittim hepsi aynı cevabı verdi iğne ve progestan kullanıyorum hala bugün doktora gittim ve rahim duvarım 12 mm daha kalınlaşmış ve biraz olsun erken doğum riskini atlatmışım allahıma şükürler olsun 🙏🙏🙏 allahım herkesin derdine bir çare versin ben çok mutlu oldum inşallah kardeşlerim sizde iyi haberlerle mutlu olursunuz 😊
HafizeAh Selcukmine bu yazdıklarınızı risk altında olanlar çok iyi anlar. Çok sevindim kalınlaşmaya. Allah gönlüne göre versin. Tüm bebişleri zamanında kavuştursun annelerine 🙏🙏🙏