merve1650 Kızlar 8 haftalık hamileyim çok çok bulantım var çok yoruldm tahmini kaçınca hafta biter bu bulantılar evime kendime kızıma bakamaz oldum çok bunalımdayım prilam içiyorum gene bulanıyor
MMelissaaa- merve1650 geçmiş olsun canım. Bende geçeceği zamanı sabırsızlıkla bekliyorum. 6. Haftamda prilama başladım 12. Haftama girdim hala içiyorum 🥲
Zeynepceeeblog_ merve1650 bende geçeceği günü bekliyorum 13. Haftayım hala ye iç kus devam ediyor hayatım
catandgirlmom Bende bulantı bir an bile geçmiyor doktor ilaç vermedi, yemek yiyemiyorum dedim bu süreçte kilo verebilirsin normal ve sağlıklı geçmesini bekleyeceğiz dedi 😢 ilaç verir diye heveslenmiştim