Yagmur1991 Bandırmada royal hastahanesinde doğum yapan varmı? Yeni doğan ünitesi varmı nasıl bi hastahane ?
cagrIrmakEsra40 Yagmur1991 ben aylin hanıma gidiyorum memnunum çok güzel ilgileniyor umarım iyi gider 1 ay sonra doğum olacak allah'ın izniyle.
DuyguSen Yagmur1991 hayal beye gidiyordum ben onda doğum yaptım. Yoğun bakım açılmıştı sanki ama net bilmiyorum yine bir sormanda fayda var ama hastane genel olarak iyi
Yagmur1991 Banada aylin hanımı met ettiler.yeni doğan ünitesi yoksa mecbur bursada hastahane bulucam.acil bi durum olsa unite olmadanda olmaz.
Cerenora O hastanede doğum yapan arkadaşları cesaretlerinden ötürü kutluyorum. Yeni doğan yoğun bakımı yok onu bırak bir terslik gelişse sana bile müdahale edecek ekipmanları yok. Benim 24 haftalık 600 gr bebeğimi Bursa da aldırmaya kalktılar. Şimdi 32 haftalık ve her şey normale döndü.
Yagmur1991 Cerenora bende onu merak ediyordum yeni dogan ünitesi varmı diye.cocuga bisey olsa hangi küveze koyacaklar acaba
Yagmur1991 Yagmur1991 aradım şimdi bir tane yogum bakım unitesi varmis koca özel hastahanede.bandirmada başka hastahanede yok özel bildiğim kadariyla
Cerenora Yagmur1991 Aynen ameliyatta kan takılması gerekse ya da mesai saatleri dışında doğurursan ek para istemeyi biliyorlar ama.
Cerenora Yagmur1991 Yalan arkadaşım ünite falan yok bizi nasıl def etmeye çalıştıklarını bir görseydin. Hakkımı asla helal etmiyorum.
Yagmur1991 Valla alına bursaya gidicem hastahaneye bu gidişle.dogumda çocuğumun küveze alınması gerekse demek bursaya sevk etcekler çocuğu yolda sağ kalırsa tabi tobe yarabbim