KIzlar bebeğim 11 aylık aşırı derece se balgam var öksürük kusma ve ateş 37 38 oluyo 3 kere doktora götürdüm antibiyotik verdi 3 günlük işe yaramadı grip ilaçlarında öyle yine acile götürcem şimdi ama moralim aşırı bozuk nasıl geçirdiniz hangi yedeksin uygulandı doğal çözümlere de açığım