busbussss ilk haftalarımda aile hekimi vermişti, bi süre kullandım 12.haftamda kadın doğum doktoruma sordum magnezyum kullanıyorum diye kullanma şimdi gerek yok dedi, monovit d vitamini kullanıyorum dedim onu kullanabilirsin dedi, aile hekimin verdiği vitaminleri bi daha kadın doğum doktoruma sorup kullanacam. Decavit verdi aile hekimi 14.hafta başla dedi ama başlamıycam 16.haftamda yine kontrolüm var doktora danışıp öyle kullanacam, onun dışında başka vitamin kullanmıyorum