Minigiminannesiyim_ 33 haftalık hamilelik karnimda sertlik var gibi yada bebekmi toplanıyor bilmiyorum çıkacak gibi hissediyorum erken doğum belirtisi mi sizlerde oldumu
busbussss Minigiminannesiyim_ kasılmadan kastettiğiniz şey karında sertleşme mi acaba bebek sağa ya da sola toplanıyor ve toplandığı yer sert oluyor ya da karnın ortasında bir sertlik oluyor dimi? Ama bunlar olurken ağrı sancı olmuyor bir tek sertlik oluyor dimi?
findiklibadem Minigiminannesiyim_ tam o haftalarda bende de oldu ama sonradan geçti bişey olmadı, ama siz yine de bu durumu en kısa sürede doktorunuzla paylaşın
Minigiminannesiyim_ busbussss evet ağrım sancım yok kasıklarım üstünde hissediyorum her an çıkacak gibi
busbussss Minigiminannesiyim_ kasılmalar için magnezyum öneriyor doktorlar isterseniz bir sorun doktorunuza belki magnezyum verir. Ama sancı ağrı yoksa saniyelik olan karın sertleşmeleri bu haftalarda normalmiş doktorlar öyle söylüyor muayeneye gittiğinizde kontrol sırasında doktor bir problem yok dediyse bir sorun yoktur Allah’ın izniyle