Anneolmak188 Kızlar göbeğinizin deliğinden aşağı kasıklara doğru olan çizginiz ne zaman oluşmaya başladı ve şey diyorlar erken oluşur ve koyuysa erkek açıksa kız ne kadar doğru (kavga yaratmaya gelmeyin)
Betulfurkan19 34+2 haftalık hamileyim çiziğin daha ç si yok bende hiç oluşmadı niyeyse ve bebeğim erkek 😃
Anneolmak188 hilalhanim çevrem öyle diyip durdu benim ablamda kızda yokdu erkekde vardı şaşırdım şimdi
Melismelo Bende cok gec oluştu sonra geri azaldı nerdeyse kayboldu cok az gözüküyor 38+5 oldum kızım olucak
Pinar02 Anneolmak188 o ten rengine bagli esmerlerinki koyu olir beyaz tenlilerinki acik cinsiyetle alakasi yok
Lidia Benim ilk gebelik 16. Haftada belirginleşti açık renk kız bekliyorum doğuma yakın koyulaşır belki . Kişiye göre değişir . 4. Ay da gögüs uçlarım siyahlaştı mesela
Pinar02 Anneolmak188 bende esmerim ve siyah cok guzel bence zaten gecici bisi hamilelige ozel hep hatira kalacak . Geciyo yani