JeyranAhadova 19+4 gunluk hamileyim. Doktor bebegin 20+4 oldugunu soyledi. Onceleri hep gittigimde tam aynıydı) Birden boyle olmush) Sizlerde olan oldumu? Dengeliyormu? Ya oldugu gibi kalıyormu? Sorun oldumu o?
Gozdeerdem JeyranAhadova canım bende 31 haftalık hamileyim son iki aydır onde çıkıyor gelişimi ama sonra nolur bende bilmiyorum bebeğin kilosuyla alakalı oluyor bu. Ama burda okuduğum kadarıyla öndeyken son haftalarda geriye düşen de var ama şimdi yazan olursa bende öğrenicem :)
Yunusm123 JeyranAhadova valla cnm benim bebiş ilk haftadan beri hep iki hafta önde gidiyor suan 33+1 im hâlâ aynı önde gitmeye devam ediyor
Aminem JeyranAhadova Benimde bebegim onden gidiyormuş :) 27+3 üz 1.200 gr kilosu. Doktor bu gidisle 4olur öyle oluyor genelde dedi. Bende hep junnior baby sevmişimdir. Ama sagliklari yerinde olsundan birsey olmaz insallah :)
Drkmls JeyranAhadova benimde ilk gittiğimde küçük demişti sonraları bir hafta önden gitmeye başladı. En son gittiğimde iki hafta önden gidiyodu. Şeker yoksa sorun yok. Benimkine bi sıkıntı olmazsa 4 e çok yakın olur dedi. Bakalım nolcak.
JeyranAhadova Gozdeerdem bendede oyle mesala 18 haftalık bebek 210/240 gr olmalıdı) Bizimki MASHALLAH 267 gr)) Doktor sorun degil, oluyor oyle dedi. Kendini dengelerde, amma olamaz oyle kalırda. Amma endishelenme dedi, sorunsuz
JeyranAhadova [bilinmeyen] evet benimkide sorun yok, dedi. Evet shekerim normal, chok SHUKUR bir problem yok
JeyranAhadova Yunusm123 internetden arashdırdım, sadece erken dogum yapabilirsen diyiliyor. Amma doktor sorunsuz dedi. Doktorlar bilir 😅 Amma insan ishte, sormadan durmuyor) Bashkasından da problem yaratmadıgın duyunca, ichi rahatlıyor)
JeyranAhadova Aminem İNSHALLAH, olmaz❤️ kendi kendime sonra diyorumki, doktor herhalda benden chok biliyor)) Sorun yoksa, yoktur)
JeyranAhadova Drkmls fazla kilolu olmasın ben istemem)) amma hayırlısı elbet, en onceliyi sagsaglim dogmaları İNSHALLAH