Merhaba kızlar 12 gün oldu doğum yapalı şuan yazabildim. 😊
24 Eylül gece 1 de birden bir sancı girdi karnıma ve suyum kanamam oldu sonra hemen ambulansı aradık kendi arabamız yok ve kampta kalıyoruz Almanya da hastaneye gectik muayeneler yapıldı kan alındı damar yolu açıldı doktorlarla aynı dili bilmiyorduk ama çok çok iyilerdi çeviri üstünden konuştuk hep doğum bitene kadar. bebeğimin çok iyi olduğunu ve doğum kalanına girdiğini söyledi 5 cm açılmam vardı sonra odaya geçtim yürüyüş yaptım squat yaptım plates topuyla egzersiz yaptım ama açılmam 6 cm olmuştu sadece sonra sabah oldu tekrar nst girdim çıktım taki saat akşam 10 a kadar sonra tekrar muayene etti ve açılmam olmuyordu sıcak su dolduruldu içine girdim oturdum ama halen ilerlemedi sonra suni sancı almak zorunda kaldım 1 saat kadar aldım yıne olmadı ilk gebeliğim olduğu için herhalde dayanamadım ebe epidural anestezi yapalım dedi acı çekme daha fazla dedi tamam dedim anesteziden sonra açılmam oldu acılarım az da olsa dindi sonra ıkınma hissi geldi ıkındım saat tam 6.55 de oğlum oldu çok şükür sağlıklı o kadar güzel bir duygu ki Allah herkese nasıp etsin inşallah kızlar. ❤️