ayse3452 18 gun oldu dogum yapalı basta bır skıntı yoktu ama uc gun dur boyleyım Napmam gerekuyor en hızlı cozum tecrbelerınıze ıhtıyacım var Bebegımde aynı sekılde kabız oluyor sancıları oluyor 🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️😓😓
benkosarim ayse3452 eczane de dulcasoft var çok güzel bir kapak suya katıp için sabah yumastiyor diskiyi ishal felan yapmıyor bağırsakları düzenliyor mucizesi birşey reçeteye gerek yok
Birgul ayse3452 su, salatalık, yeşil elma ve bolca kaysı yiyin, kaysı kompostosu için. Yürüyüş yapın ve afedersiniz poponuza uyarı verin
benkosarim ayse3452 evet o sadece diskiyi yumuşatıyor Google dan da bakabilirsiniz bir yan etkisi yok sabaha etki ediyor içer içmez değil ama birdaha kabız olmuyorsunuz