Aynı şeyi 3 defa bende yaşadım öyle bir sancı giriyor ki doğuracam sancım ve hepsi de 1 saate yakın sürüyordu sonra da kendiliğinden geçiyordu ama 3 gün önce doktora gittim nts de hiç sancım çıkmadı neyin nesi olduğunu bende anlamadım bu arada haftamız ve günümüz aynı