17papatya mjgnylmz-21 4 gün gecikme ve silik çizgi çıkan testten sonr ben de bekliyorum uygulamaya göre 4+1 gösteriyor tabi eğer hamileysem 🙏🏻Bu arada herkesin mevlid kandili mübarek olsun 🌸
Ebru5643 mjgnylmz-21 Hayırlı kandiller tebrik ederim🙏🌸Kacinci günde öğrendiniz ve beta hcg degeriniz kacti acaba ogrenebilir miyim?
Tiiffany 17papatya Benim nasıl oluyor acaba. Bende test yaptım 6 gün gecikmeli. Silik çıktı. Henüz doktora gidemedim tahminen kac haftalık olur
mjgnylmz-21 Ebru5643 ben adet günümde normal testtede erken gebelik testindede çıktı aynı gün gittim kan verdim betahcg 220di
Meltemtml Hayırlı olsun allah aratmasın ben öğrendiğimde 9haftalıktı tam 4 5 haftayken damacana falan çıkardım 4.kata arabam bozuldu yolda kaldım itmek zorunda kaldım Allaha şükür hiçbir şey olmadı bebeğime 😍 suan 20+0 olduk😘❤️💕
bsra-25 mjgnylmz-21 hoşgeldiniz ❤️ Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin. 🙏🙂 Bende ilk 4+3 de öğrenmiştim 🙂🙂