E0558 Kızlar 7.ayima yeni girdim etrafimdakiler karnımın aşağıda olduğunu söylüyor erken doğum yaparsın kesin falan diyor bende endişeleniyorum artık korkuyorum karnı aşağıda olan varmı sizede öyle söyleniyor mu😥😥
Kedilitazeanne1 E0558 yok ya benimde karnım düştü, 35 haftalık hamileyim önüme gelen dogurursun diyodu 30.haftadan beridir. 35 olduk Cok şükür, etrafa kulak asmayiiinnn
Bguzeel E0558 benimde karnım hep aşağıdaydı hala aşağıda rahim kısalığı vs yoksa endişelenmeyin. İnsanlar herşeyden bişey çıkarıyor karın şekline göre. 37nci haftamdayım herşey yolunda gidiyor şükür🤣
superstar_00 E0558 Etrafinizdakilerin soyledikleriyle zihninizi meşhul etmeyin her gebeliğin şekli şemali farklıdır doktorunuz erken dogum konusunda herhangi bir sıkıntınız olduğunu soylemediyse gerisi boş.
BBuseY Canım bebeğin ne zaman geleceğini onlar nerden biliyor 🙄🙄inanma onlara 8 ayı bulur o keşke ha deyince gelse
Melismelo Rahim ağzında kısalık, nst de sancınız, acılmanız, suyunuz fln gelmediyse doktorunuz bir sorun görmediyse neden erken doğum olsun, bunu söyleyenler kac yıl tıp okumuş acaba, benimde 6 haftadır aşağıda gelen giden yok
Baharela Kontrolde doktorunuz rahim ağzınız kapalı bebek şurda suyunuz iyi erken doğum gözükmüyor diyorsa korkularınız boş yeredir sağlıklı doğumlarımız olsun inşallah
1234momsss E0558 başından beri karnım asagıda duruyor aslında cok büyük degıl hala ayıma göre cok küçük bence karın yapısıyla alakalı hıc bı sorunum yok cok şükür 33 haftalık olduk
Simgenurg Doktorunuz en doğrusunu bilir hiç bir sıkıntı var erken doğum riski var dedi mi? Banada 27. Haftadan aşağıda demeye başladılar benim hiç öyle çok yukarıda olmadı. Kimseyi dinlemeyin marketteki kasiyer bile moralimi bozmuştu ama onların dediklerini boşverip sadece doktorunuzu dinleyin
E0558 Simgenurg aşağıda olması daha normal değil mi zaten yer çekimi kuvvetiyle yukarıda durması değişik olurdu😂🤣😂