Gizem0610 Kızlar 15+3deyim vajinamda ağrı oluyor orda ağırlık hissediyorum doktor kontrolüne yeni gittim ama içim hiç rahat değil sanki her an içimden bişey çıkacak gibi tuhaf bi baskı var oramda sizde oldumu
Fatmapelit12345 Gizem0610 evet benimde 14. Haftada öyle olmuştu birazda leke gelmişti tekrar gittim kontrole plesantam asagidaymis
Gizem0610 Fatmapelit12345 kontrole yeni gittim ağrılarımdan bu durumdan bahsettim ultrasonla baktı bebek gayet iyi 4 hafta sonra gel dedi ne yapsam aşağıda olması kötü bir şeymi
Gizem0610 Yeniiannecikk ikinci doktorum bu devlet hastanelerinde ilgi sıfır zaten iki doktor var olmadı özele gidicem başka çarem kalmadı
Melismelo Benim 18den beri baş aşağı olduğu icin baskı ve aşırı ağrı acı var normal demişdi doktorum magnezyum kullanın 38+5 oldum şimdi
didemmmm1705 Daha 7 haftalığım ve korkuyorum bende sancı ağrı oluyor. Rabbim şifa versin Rabbime emanet bebişlerimiz.