Selam kızlar,
dün maalesef bebeğimi kaybettim. Rabbim kimseye yaşatmasın bu duyguyu çok zormuş gerçekten. Ama bu olay ilk benim başıma gelmedi tabi ki Allahtan gelene razı olmak gerekir. Bundada bir hayır vardır.
Düşük yapanlar ilk yumurtlamanız ne zaman oldu? Ve ne kadar sonra tekrar hamile olmak nasip oldu?