Tubatgn Ae1226 evet benim aç kaldığım zaman ya da güneşte çok kaldığım zaman tansiyonum direk 8 5 oluyor tuzlu ayran içip ayaklarımı dikiyorum
MinnieMouse Ae1226 ilk hamileliğimde olmadı ama ikincide çok fazla tansiyonum düştü. Ara ara oluyor yine. Normal tansiyonum 10/7 ydi eskiden de, ama bu hamileliğimde sürekli 10/5 9/6 vs çıkıyor. Düşük olması çok sorun değil. Yüksek olmasın da 🥰