nrkdn bu zamana kadar rahat geçen bir hamilelik dışında (erkekte kolay olur derlerdi) kız bebek için ne diyolarsa ben hepsini yaşadım, o yüzden kız olduğuna nerdeyse emindim ama erkekmiş, hepsi sadece genel kanı bence herkesin hamileliği farklı 😀
- aşırı ekşi ve tuzlu yeme isteği, tatlıdan soğuma
- karnımın yuvarlak olması
- tipimin kız annesi gibi olması (öyle diyorlardı)
- ultrasonda ilk görünen kesenin tek taş şeklinde olması (öyle olunca da kız oluyormuş genelde)
- bebeğin ilk aylar sol kasıkta hissedilmesi
- makas, bıçak testinde makasa oturmak 😂
Ve sonra oğlum merhaba dedi 😂😍💙