Soruyorumm az önce çok kötü bebek baskı yaptı resmen çıkacak sandım nefesim kesildi sonra cisim geliyor gibi oldu biraz geç gittim tuvalete 2 3 damla su vardı ve ishal olmusum çok kötü muz yememe, demir ilacı kullanmama rağmen acaba doğum belirtisi mi diye düşünüyorum ve bez koydum tekrar gelecekmi diye akıntım zaten çoğaldı ama bu su damlasiydi🙄