Normal adetim 20 ocak doğumdan sonra ilk defa edet oldum sonra hamile kalmisim ama degerlrim düşük olduğu için geç döllenme dediler ve 9 şubat olarak ayarlandı ona göre şuan 34 haftalık hamileyim ve erke doğum riskim var sürekli sancilar var bebek önde gdyor 20 ocak göre 37 haftalık benm gibi böle başına gelen varmı hangisini saycm ben bu kadr geç döllenme olurmu kafamı çok karışık doktor geç döllenme olarak 34 haftayı baz alıyor