Bebeğimin gelişim geriliği nedeniyle doktor bugün doğumumu Suni sancı ile başlatacaktı fakat bugün ultrason da bebeğimin güzel kilo aldığını farketti ve pazartesiye kadar beklemeye karar verdi.
40+1 oluyorum pazartesi günü ama bugün ki çatı muayenem de doktor doğuma hiç hazır olmadığımı açılmamım da olmadığını söyledi moralim bozuldu son dakikaya kadar açılması olmayıp da bianda açılması ilerlyen kendi sancisi ile dogum yapan var mı?