simay6262 İlk gebeliğim kızlar 21. Haftadayım doktor şimdiye kadar bi sıkıntı olmadığını söyledi dünle bugün kahverengi akıntı ve ağrım var yarın doktora gidicem ama yine de korkuyorum bu haftalarda bu rahatsızlığı yaşayan var mı neden yaşamıştınız
Gizemkly simay6262 nerdeyse çoğumuz yaşamısıZdır sakin ol bende yaşadım progesteron basladı yarına kdar uzan kalkma dinlen ve panik yapma Allahın izniyle bişey olmaz zaten hareket edip rahatlatır bebeğin heçmiş olsun canım
Ahuum simay6262 evde progestan varmı canım. Ikıtane vajınadan hemen at. Sabah yıne bitane at doktora giderkende çok dikkatli git. Bnm düşüğüm oluyırdu bebeğimi çantamda taşıdığım progestan kurtardı. Allah korusun iğneler le vs doktor toparlar.
Betul6777 simay6262 kahverengi leke her zaman düşük demek değildir canım ama sen yine de dikkat et yarina kadar istirahat et doktora da durumu soyle muhtemelen cinsel iliski yasaklar ultrasonda kanama alani var mi kontrol eder bende de olmuştu kirmizi kan görürsen sıkıntı smdilik sorun yok demisti
simay6262 Ahuum yok hiç vermedi o ilacı yüksek ihtimal yarın başlatır korkuyorum yarın sabah erkenden gidicem
Gizemkly Yaptırmazsam kanama odagı var mı göremez ama her kanama keseden olcak diye biley yok ki yaptır oyuzden
Yasemin1408 Kahverengi akintidan degil ama kirmizi akintidan kork bence . Suanda normal sakn stres yapma dusurecegn yoksa bile stresle dusebilir sakin kalmaya calis ama bence acile git
Papiiii simay6262 düşük olsa oyle boylr olmaz minik kahverengi akintiylaa dusuk olamaz o hagtadaaa.Dusuk basladiysa kirmizi kanama gelir ve benim basima geldii haftasi buyukdu senin gibi Allah korusun el kadar puhtilarr geliyor kahverengi degill yani korkmaa insallah sorun yokdurr
Guzelanne56 simay6262 sıkıntı yapma ben 26 haftamda yanı bı kaç gün evvel kanama yaşadım ıgne ve progestan verdiler evde ıstırahg ediyorum