Ebbbr şuan 34 haftalığım, 1 ay öncesine kadar günde 7 8 kere kusuyordum ve normal bi kusma değildi oluk oluk ve artık kan geliyordu. İki ilacı da kullandım yüksek dozlarını da dahil hiç faydasını görmedim. Şimdi ise keşke hiç içmeseydim dedim. İçtiğimde faydasını göremediğim halde hep bi umutla devam ettim. Sonra azaldı derken bıraktım hâlâ daha niye içtim diye sorgulıyorum. Ve kusmalarım hala var. Eskisi gibi değil ama devam ediyor