erz89_yk Kizlar dogum yaptım bu benim ilk doğumum dikişlerim de çok 7gun oldu doğum yapalı dikişler ne zaman geçer
hunilimom erz89_yk ilk doğum da 10. Günde başladı düşmeye 2. De 17. Günde başladı o zaman fark ettim düşmeye başladı temizliğine dikkat edersen çabuk toparlaniyor
Kumsaldakiinci Günde düşmeye başlamıştı benim. Ama tabi doktor bakıma dikkat etmemden dolayı çabuk toparladığımı söylemişti. Sizin de öyle olur umarım.
Meyvem Kumsaldakiinci neler yaptınız çabuk iyileşmesi için benim cildim çok hassas 3 ay sürüyor tamamen iyilesmesi 😢
Kumsaldakiinci Meyvem her lavabodan sonra doktorumun verdiği sarı su ile durulama yapıp saç kurutma makinesi ile kurutmuştum. Doktorumun önerisi böyleydi bende hep uyguladım.