tombul0bebek boğazım çok acıyodu yutkunurken ağrıyodu, kbb doktoruna gittim yalvardım pastil kullanabilirmiyim diye ilaç olrak pastil C sınıfı tehlikeli bilmem ne bişeyler dedi izin vermedi tek kullanabilceğin parol dedi sekiz saatte bir, pastile izin vermemişti